Autoryzowany serwis FASSI oraz serwis HIAB

Jako autoryzowany serwis żurawi FASSI zapewniamy profesjonalną i fachową naprawę dźwigów hds FASSI. Mamy ponad 20 letnie doświadczenie w naprawie żurawi, remontach HDS, serwisie dźwigów HDS, sprzedaży żurawi. Przez 16 lat byliśmy również autoryzowanym serwisem HIAB, aktualnie jesteśmy serwisem niezależnym. Dysponujemy ogromną wiedzą, doświadczeniem, oprogramowaniem oraz dokumentacją techniczną do diagnostyki oraz naprawy żurawi hds FASSI oraz HIAB.

  • autoryzowany serwis FASSI, serwis HIAB, naprawa hds FASSI, naprawa hds HIAB
  • sprzedaż części zamiennych FASSI HIAB Loglift Jonsered Palfinger Epsilon
  • sprzedaż osprzętu do żurawi HDS, sprzedaż części do wideł i chwytaków Kinshofer, sprzedaż rotatorów Baltrotors,
  • sprzedaż instrukcji obsługi HDS, dokumentacji DTR, dokumentacji do UDT, schematów elektrycznych i hydraulicznych,
  • sprzedaż oryginalnych części zamiennych do wózków widłowych Moffett oraz hakowców Multilift, Palift / Guima

Autoryzowany serwis FASSI

Jako autoryzowany serwis FASSI naprawiamy oraz serwisujemy żurawie hydrauliczne FASSI. Przeprowadzamy remonty generalne żurawi hds FASSI. Mamy kilkunastoletnie doświadczenie w naprawie żurawi FASSI. Naprawiamy i regenerujemy układy hydrauliczne w żurawiach FASSI. Naprawiamy rozdzielacze hydrauliczne żurawi FASSI. Naprawiamy systemy przeciążeniowe, systemy awaryjne oraz układy elektryczne żurawi FASSI. Specjalizujemy się w naprawie elektroniki żurawi FASSI oraz w naprawie oryginalnych systemów sterowania radiowego FASSI.

  • autoryzowany serwis żurawi FASSI, przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne hds FASSI,
  • sprzedaż oryginalnych części zamiennych FASSI, części hds FASSI,
  • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne hds FASSI, naprawa dźwigów FASSI,
  • remonty dźwigów hds FASSI, remont generalny żurawi FASSI, profesjonalny serwis Fassi
  • naprawa elektroniki hds FASSI, naprawa elektryki żurawi FASSI, diagnostyka i odczyt kodów błędów hds Fassi, programowanie komputera hds Fassi,
  • naprawa sterowania radiowego FASSI, montaż i naprawa zdalnego sterowania FASSI,
  • diagnostyka komputerowa hds FASSI, przegląd gwarancyjne dźwigów FASSI,

Profesjonalny serwis żurawi HIAB

Naprawiamy oraz serwisujemy żurawie hydrauliczne HIAB. Przeprowadzamy remonty generalne oraz częściowe żurawi hds HIAB. Naprawiamy i regenerujemy układy hydrauliczne w żurawiach HIAB. Naprawiamy rozdzielacze hydrauliczne żurawi HIAB. Naprawiamy systemy przeciążeniowe, systemy awaryjne oraz układy elektryczne żurawi HIAB. Mamy ogromne doświadczenie w naprawie żurawi HIAB, przez 16 lat byliśmy również autoryzowanym serwisem HIAB.

  • serwis pogwarancyjny żurawi HIAB, specjalizujemy się w naprawie elektroniki HIAB,
  • sprzedaż oryginalnych części zamiennych HIAB Loglift Jonsered,
  • części hds HIAB, części hds Loglift, części hds Jonsered, części do dźwigów HIAB
  • naprawa dźwigów HIAB, naprawa elektroniki hds HIAB, naprawa systemu awaryjnego HIAB, naprawa systemu przeciążeniowego dźwigów HIAB, programowanie pilota HIAB,
  • naprawa sterowania radiowego HIAB, montaż i naprawa zdalnego sterowania HIAB,
  • remonty dźwigów hds HIAB, remont generalny żurawi HIAB, wymiana ślizgów hds HIAB,
  • diagnostyka komputerowa hds HIAB, programowanie lampek podpór HIAB, programowanie komputera HIAB, diagnostyka i odczyt kodów błędów hds HIAB,

Naprawa oraz montaż sterowania radiowego żurawi hds FASSI oraz HIAB

Naprawa sterowania radiowego w żurawiach hds HIAB, FASSI, Olsbergs, Scanreco, XS Drive. Montujemy też nowe zestawy sterowania radiowego do dźwigów hds FASSI oraz HIAB. Naprawiamy piloty żurawi hds HIAB oraz FASSI. Montujemy oryginalne systemy sterowania radiowego Olsbergs, Scanreco, XS Drive do hds FASSI oraz HIAB.

Remonty generalne żurawi HIAB

Regeneracja i naprawa rozdzielaczy hydraulicznych FASSI HIAB Olsbergs Parker Danfoss

Remonty generalne żurawi FASSI

Wymiana ramion, siłowników hydraulicznych, podstaw żurawi, w dźwigach HIAB FASSI Loglift Jonsered

Naprawa hakowców Multilift

RAF-TRUCKS serwis mobilny hds FASSI HIAB

Posiadamy profesjonalnie wyposażony samochód serwisowy. RAF-TRUCKS serwis mobilny hds FASSI HIAB. Zaznaczyć należy, że nie wszystkie naprawy można wykonać na "wyjeździe", zachęcamy do napraw i przeglądów u nas na miejscu.

Zablokowany dźwig HIAB ? Awaria hds HIAB ?
Jak złożyć zablokowany żuraw HIAB w trybie awaryjnym ?
Jak poskładać zepsuty hds HIAB ? Jak złożyć niesprawny dźwig HIAB ?

Aby złożyć niesprawny lub zablokowany żuraw HIAB w trybie awaryjnym należy znaleźć zawór awaryjny w rozdzielaczu głównym (występuje kilka rodzajów zaworów awaryjnych HIAB, zdjęcia obok dla ułatwienia), następnie wciskamy końcówkę zaworu (trzymamy wciśniętą) i składamy żuraw do pozycji transportowej sterując dźwigniami od rozdzielacza głównego.

Tryb awaryjny służy tylko i wyłącznie do awaryjnego złożenia żurawia HIAB i udania się do wyspecjalizowanego serwisu w celu naprawy !!! W trybie awaryjnym żuraw składamy bez względu na wyświetlane kody błędów HIAB. Kategorycznie nie można pracować żurawiem w trybie awaryjnym !!! Regulują to przepisy UDT a w szczególności obowiązki i uprawnienia operatora żurawi. Zwracamy na to szczególną uwagę ponieważ praca żurawiem HIAB w trybie awaryjnym grozi uszkodzeniem żurawia hds lub wypadkiem przy pracy dźwigiem hds. Praca w trybie awaryjnym żurawia jest bardzo niebezpieczna, a przepisy prawa nie pozwalają na pracę niesprawnym urządzeniem dźwigowym !!!

Oczywiście zapraszamy na profesjonalną naprawę dźwigu HIAB do naszego serwisu RAF-TRUCKS.

Zablokowany dźwig FASSI ? Awaria hds FASSI ?
Jak złożyć zablokowany żuraw FASSI w trybie awaryjnym ?
Jak poskładać zepsuty hds FASSI ? Jak złożyć niesprawny dźwig FASSI ?

Aby złożyć niesprawny lub zablokowany żuraw FASSI w trybie awaryjnym należy znaleźć zawór awaryjny (kostka obok rozdzielacza głównego lub zawór w rozdzielaczu, zdjęcia obok dla ułatwienia), następnie wkręcamy (czerwoną lub fioletową) nakrętkę lub wkręcamy końcówkę zaworu, i składamy żuraw do pozycji transportowej sterując dźwigniami od rozdzielacza głównego.

W żurawiach FASSI występują też inne rozdzielacze w których należy znaleźć zawór awaryjny w rozdzielaczu głównym, następnie wciskamy / wkręcamy zawór i sterujemy dźwigniami od rozdzielacza głównego.

Tryb awaryjny służy tylko i wyłącznie do awaryjnego złożenia żurawia FASSI i udania się do wyspecjalizowanego serwisu w celu naprawy !!! W trybie awaryjnym żuraw składamy bez względu na wyświetlane kody błędów FASSI. Kategorycznie nie można pracować żurawiem w trybie awaryjnym !!! Regulują to przepisy UDT a w szczególności obowiązki i uprawnienia operatora żurawi. Zwracamy na to szczególną uwagę ponieważ praca żurawiem FASSI w trybie awaryjnym grozi uszkodzeniem żurawia hds lub wypadkiem przy pracy dźwigiem hds. Praca w trybie awaryjnym żurawia jest bardzo niebezpieczna, a przepisy prawa nie pozwalają na pracę niesprawnym urządzeniem dźwigowym !!!

Oczywiście zapraszamy na profesjonalną naprawę dźwigu FASSI do naszego serwisu RAF-TRUCKS.

Zablokowany dźwig Palfinger ? Awaria hds Palfinger ?
Jak złożyć zablokowany żuraw Palfinger w trybie awaryjnym ?
Jak poskładać zepsuty hds Palfinger ? Jak złożyć niesprawny dźwig Palfinger ?

Aby złożyć niesprawny lub zablokowany żuraw Palfinger z systemem HPLS w trybie awaryjnym należy znaleźć zawór awaryjny w rozdzielaczu głównym (zawór z żółtą plastikową nakrętką), żółtą nakrętkę wkręcamy do oporu a następnie wykręcamy o dwa do trzech obrotów, potem składamy żuraw do pozycji transportowej, żeby złożyć nogi podporowe należy żółtą nakrętkę wkręcić do oporu, podnieść podpory i wsunąć belki nóg podporowych.

Aby złożyć niesprawny lub zablokowany żuraw Palfinger w trybie awaryjnym (bez systemu HPLS) należy znaleźć zawór awaryjny w rozdzielaczu głównym (zawór z żółtą plastikową nakrętką), następnie żółtą nakrętkę wkręcamy do oporu, potem składamy żuraw i nogi podporowe do pozycji transportowej.

Tryb awaryjny służy tylko i wyłącznie do awaryjnego złożenia żurawia Palfinger i udania się do wyspecjalizowanego serwisu w celu naprawy !!! W trybie awaryjnym żuraw składamy bez względu na wyświetlane kody błędów Palfinger. Kategorycznie nie można pracować żurawiem w trybie awaryjnym !!! Regulują to przepisy UDT a w szczególności obowiązki i uprawnienia operatora żurawi. Zwracamy na to szczególną uwagę ponieważ praca żurawiem Palfinger w trybie awaryjnym grozi uszkodzeniem żurawia hds lub wypadkiem przy pracy dźwigiem hds. Praca w trybie awaryjnym żurawia jest bardzo niebezpieczna, a przepisy prawa nie pozwalają na pracę niesprawnym urządzeniem dźwigowym !!!

Jaki olej hydrauliczny do żurawia hds ?
Jaki olej do dźwigu hds ? Jaki olej do hds HIAB ?
Jaki olej hydrauliczny zastosować do HDS ?
Jaki olej do hds FASSI ? Jaki olej do hds Palfinger ?

Dźwigi hds najczęściej pracują w zmiennych warunkach temperaturowych, większość z nich pracuje w ujemnych temperaturach. Układy hydrauliczne które zasilają żurawie hds są wyposażone najczęściej w wydajne pompy tłoczkowe stałego oraz zmiennego wydatku. Te warunki pracy dźwigów HDS stawiają wysokie wymaganie przed olejem hydraulicznym, który powinien być zastosowany do pracy w układzie hydraulicznym dźwigów HDS. Biorąc pod uwagę warunki pracy do żurawi HDS zalecamy stosowanie oleju hydraulicznego klasy HV / L-HV / HVI. Jeśli chodzi o lepkość oleju to w naszych warunkach klimatycznych najbardziej uniwersalnym olejem będzie olej o właściwościach ISO VG 46, choć zawsze trzeba wziąć pod uwagę indywidualne warunki i temperaturę pracy każdego dźwigu HDS. Oczywiście jako profesjonalny serwis HDS zalecamy i stosujemy olej hydrauliczny klasy HV 46 do żurawi HDS.

Krótka charakterystyka najpopularniejszych olejów hydraulicznych. Należy pamiętać, że nie wszystkie oleje hydrauliczne nadają się do pracy w żurawiach HDS.

Olej hydrauliczny klasy HV / L-HV / HVI.
Olej hydrauliczny przeznaczony do stosowania w wysokoobciążonych układach hydraulicznych, wysokociśnieniowych pompach tłoczkowych stałego i zmiennego wydatku. Oleje te charakteryzują się wysokim poziomem własności przeciwzużyciowych oraz
substancjami czynnymi polepszającymi odporność na starzenie oraz ochronę antykorozyjną. Oleje te posiadają lepsze właściwości lepkościowo - temperaturowe od olejów klasy HLP. Oleje klasy HV są najbardziej zalecane do stosowania w dźwigach HDS.

Olej hydrauliczny klasy HLP / L-HM / VG.
Olej hydrauliczny przeznaczony do stosowania głównie w układach hydraulicznych z napędem hydrostatycznym, które poddawane są wysokim obciążeniom termicznym, gdzie może występować obecność wody i korozja. Olej ten można stosować w układach hydraulicznych w których występują trudne warunki pracy oraz panuje podwyższona temperatura i wilgotność otoczenia. Oleje klasy HLP można warunkowo stosować w dźwigach HDS ale tylko w ograniczonych sytuacjach.

Olej hydrauliczny klasy HL / L-HL.
Olej hydrauliczny przeznaczony do stosowania w nisko i średnio obciążonych układach hydraulicznych pracujących w umiarkowanych warunkach temperaturowych i w miarę stałej temperaturze pracy. Oleje klasy HL nie nadają się do stosowania w żurawiach hydraulicznych HDS.